tråkhög

imorgon börjar jag jobba 6.30. Alltså, det är minsann en tid som det inte ens är riktigt okej att gå upp på, än mindre börja jobba! Eller ja, det kan få vara värt men bara om man tjänar fett med teh cazhen. Skulle väl inte påstå att jag får det... Längtar förövrig sååå tills nästa vecka då jag än så länge inte har något wörrk planerat alls, men eftersom de dagar/veckor jag ser ut att vara ledig brukar få som mest jobb så vettttefarao.

Men allltså. jag skulle så vilja vara vaken hela natten. Utan att behöva gå upp på nattmorgonen då vill säga. Nu är det mer så att jag är vaken så länge som möjligt, sover så mycket som möjligt och bokstavligttalat drar mig ut till jobbet och bussen...

AAAH! Jag ber verkligenz om urzäkt va. Till och med jag har märkt på senaste hur bedrövlig tråkig och asocial jag har blivit. Usch, tvi vale. Måste lösa tråkigheten. Hjälp mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0