12 – a song from a band you hate

alltså, liksom vad är det här? jag  vet inte riktigt. det finns ingen musik jag verkligen innerst inne hatar.. visst, det finns massa låtar sin verkligen inte är min grej, eller min stil. men ofta man verkligen hatar något låt?  Det är väl snarare så man bara har noll intresse för... Musik är känslor enligt mig, man känner musik för den väcker känslor. Men sen finns det också den musiken som inte ger en ett enda dugg, som bara är så neutrala att man inte hör att det ens är musik på... Så jag vet inte. Men tja, jag antar väl någon radiodänga.. Men även de dängorna kommer kanske en dag göra en sprättig i benen på något rätt dansgolv någon gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0