dreamz.

alltså. jag drömmer så konstiga saker va... när det nu var, för några dagar sen typ så drömde jag ju om hela min dag så när jag vaknade hade jag redan gjort allt jag skulle göra den dagen.. igår drömde jag också något men det är för tillfället oklart om vad det var. Inatt har jag drömt att jag har blivit misshandlad heeela natten. Sen var det något om ett hemsökt hus också, vet inte riktigt vad det var om men något var det iallafall. Och så har jag drömt om hörlurar i olika färger... Men under alla händelser har jag som sagt varit misshandlad. fast folk runt omkring mig i drömmarna har inte brytt sig särskilt alls mycket om just det lilla faktumet. frågan är vad det betyder?

Nu ska jag draaaaaaa mig ut på promenad för första gången på hundra dagar. kommer säkert bränna mig också, men bara på ena sidan så jag ser helt sinnessjuk ut. Skulle inte förvåna mig minsann.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0