zoendag.

Jag tänkte att jag skulle skriva något. Men sen så fanns det inget att skriva. Men jag lyssnar iallafall på rena rama. Och kom precis på att jag måste fixa stegets skiva. Så mellanbitter över att jag inte lyckats komma iväg på någon av deras spelningar. Missade Way out west. Missade filmfestivalen. Missade annedalskyrkan. Missade även makthaverskan i fredags. Sämst. Bland annat. Ironiskt hur mycket man kan dra ner sig själv.
Ledig hela veckan, eller ja. Arbetslös. Men det ska bli skönt. Ensam kommer jag vara också, det är ännu skönare. Älskar att vara själv, finns nog inte mycket bättre saker än att vara helt själv, tystnaden som trycker. Men funderar på att dra en sväng förbi Jönköping och Emma till helgen, men vem vet hur det blir. Vem vet hur något blir? Jag borde verkligen gå ner och hämta laddaren till mobilen innan den dör...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0