usla lov

Lov har typ blivit det värsta jag vet. Sämst är det. Drömmer som en gnu och vaknar upp, trots ibland uppemot tolv timmars sömn med huvudvärk från helvetet och spännningsont i hela kroppen.
Ja, känner mig lite usel, klaga på att vara ledig och ha lov utan att behöva göra något alls. Men jag borde nog jobba hela tiden, för tragiskt som det är så är det jobbet och tvånget till att göra något som räddar mig från förfallet. Herre, jag hoppas det går igenom och funkar för nästa månad, annars blir det svårt. Annars blir det mycket att försöka lösa.

Intressant att jag ser fram emot att jobba. Frågan är om det ens är okej. Tror nästan inte det. Men jag gör det en endå, för då somnar jag, jag sover lugnt stilla tyst. Jag har en trötthet som går över efter trettio minuter. Sen är den dagen bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0