rowligt

roliga saker jag gjort idag.

Hängt med Jossan på balkongen och refekterat över att vi satt på samma ställe och lyssnade på samma musik. Att man klarat sig igenom ännu en mörk vinter och det återigen är sommar (eh snart igen iallafall)

Laddat hem två nya apppppppZZ till mobileo. Ab workout och Butt workout! HAHA så kul. "profesionell tränare som guidar en genom övningarna" också.

Sen har jag tänk ta tag i 'träningen' till att kunna ha shorts i sommar. Jag var ute på powerwalk.
Blev varnad av en förbipasserande att det stod en stor älg längre fram påvägen som jag skulle akta mig för och 'kanske ta en annan väg...'
Sen lyssna jag även under hela promenaden på Filip&Fredriks podcast. Ha, himla roliga de där grabbarna alltså...
Och för att festa till det ännu mer med grabbarna så ska jag kolla Nittileaks!

lolzy and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0