real blogggggy

tja bloggen. Almost long time since last now. Jag har drivit runt. Vandrat, vankat, rullat. Jobbat lite, klurat lite. Sovit en hel del. köpt en ny mobil som jag egentligen inte alls vill ha. upptäckt att den var sönder, så får ramla förbi butiken imånn igen innan jobbet och fixa ut en ny. Hoooorray! Ja, hora ja. Men ja, annars inte mycket nytt under solen. Förutom att jag fått mina kanonsnygga solisar av the trendy engeeel in Britty Jules. Drömde förresten om henne ikväll. Packe var på londonresa och elinen och jag satt i två fåtöljer medans ballan var iväg och prata med biljettkontrollantens chef, så kommer julia gåendes där iallafall, trendy som vanligt. Det var fint, hela packe samlat igen. fina dagar var det. Längtar tills det igen.

Imorgon hoppas jag att det blir tredje gången gillt och extra superbra som det alltid brukar vara på looptroop spelningar. Har lätt några av de bästa minnena från deras spelningar. Både första, andra och förhoppningsvis tredje, imånn då... Fett ska det bli iaf. Och Ääääääntligen lite häng med Lotty igen va! Mm, henne har vi alla saknat minsann.

Och helgen, så himla kul att träffa på vänner som man inte träffat på länge. Vänner som man inte vet varför, men av någon anledning slutade prata med, slutade ringa och slutade ses. Men fint är det när man hittar tillbaka till varandra :)

Nej, herre, nu vet ni nästan allt som hänt sen senast. Nu ska jag fortsätta strejka mot sömn och titta på UUUUSEL cheerleadingserie :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0