pesach

Blöggabane!
1. vi saluterar asianballan som fyller år. Kongratulationer och tösen kössar på trönet till dig!

Jag har lyst med min frånvaro här som så många gånger förr. Det har varit pösk. Gul påsk med överdosering av engelska ordvitsar innehållande 'egg' och 'easter'.

Idag är förresten dagen jag återupptar mitt pw:ande, älg or not!
I fredags lät jag vin porla nerför mitt struphuvud. i lördags lyckades jag hålla liv i traditionen att alltid hitta den bok jag eftersöker på reningsbrog. Serri, när skall denna 'lyckas ost'-trend komma till sitt tragiska slut?
Kvällen spenderades med finfina vänner hemma hos addelito och hennes god given burgeerz. Himla intressant kväll var det och jag fick det konstaterat att jag borde lyssnat mer på lektionerna och läst mindre skvallertidningar. Fast ja, vi vann ju iallafall.
Igår, söndag fick jag åka bil. The joy of it!!!! Även återigen konstaterat att sitting bull är tidernas bästa glass typ evvör. Sen var hela söndagen bara sådär underbart värdelös och noll i innehållsförteckningen och jag bara gled runt och kände mig som världens KUNG!!!! Med massa massa GULD! Och att kvällen avslutades med äkta askimsdrama är ju endast ett intressant 'to good to be true' faktum.

Näe, säger då det. Jag har varit kung denna helgen. inte ens bränt mig i solen! Det ni. Och snart kommer asiangurls hem och då tänker jag minsann samla alla fina vänner och salutera dom.
Helgens insikt är också att jag pånågotsätt lyckas vara för snäll ibland, prioritera bort mig själv. Och det kommer jag minsann fortsätta med, och kan endast hoppas att jag har vänner som trots att de accepterar det men endå ser det och lägger märke till att jag faktiskt gör det för dom. Det blir bara så tråkigt annars.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0