fel

Det här är ju bara så mycket feeel


1. Jeansshort, jag håller med. guld och kanon.
2. Virkade toppar? Alltså, känns ju inte så hållbart i längden kanske.. Det är väl fler än jag som kommer ihåg 'the god forgotten' suspekta grillmönsterliknande nätlinnebrännorna som härjade, tillsammans med var det truckerkepsen(?), tidigt 2000-tal? Inte bra helt enkelt...
3. Kängor är väl lite att ta i, konvers duger kanon. Kan dock bero på att när jag tänker kängor ser jag ett par fotriktiga bergsklättrarkängor från naturkompaniet alt. ecco.
4. "stora djärva etnomönster" "halsband" "väskor" "bälten" "se ut att komma från NÅGON djungel".  Alltså, vet inte var dom har varit och jag har varit men inte är det på samma ställe iallafall... närmsta jag kommit accessoar på festival har varit när jag kommit på den ultimata lösningen på att alltid kunna bära runt silvertejpen runt handen som ett armband. Och vafan är detta för tjat om djungel, och förtydligandet att det inte behöver bara en specifik djungel såsom typ, amazonas, utan det räcker med Någon!
5. Maxiklänning? VEM ÄR STOLPSKOTTET? Vem är möjligt så dum att dom har maxiklänning när det finns risk för ett två decimeter tjockt lerlager på marken?! Långa svepande kjolar  my ass. Motsäger ju dessutom totalt punkt 1 och 3. Som stämmer mycket bra, kortbyxxxxer och känngeer funkar perfekt i både sol och lera. Kanon bränna blir det också om man kommer ihåg att ta av sig skorna så fort man sitter still.

Säger ju det. Jag har hybris! Men det är fanemig berättigat :))))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0