fånig

tjAAAAAA blöööögggen!

håller precis just nu i skrivande stund på med en fånig lista på spottan. Himla töntig jag eee va! äcklas lite av mig själv nästan. Men jag ska inte jobba imorgon heller än så länge och inga andra planer för dagen har jag heller så jag tänkte  vara vaken hela mörka natten. Och för att det ska bli en bra natt behöver man en fånig lista med musik. Så man blir sådära supertöntig, tragisk och fabulös.
Helst ska man tröstäta också, eller hungerstrejka... Då blir det liksom 'pricken över iiiii:ET'!

Annars har jag njutit av min leediga dag genom att vandra i stan och dricka kaffe med längesen träffad vän! Dock berättade han en hiskeligt många historier om hur typ alla i hans närhet blivit nerslagna på sistonde så man kanske ska ta å akta sig.. Dom kanske kommer efter mig nu.. Är ju endå typ kung. Men typ massa guld. Har jag sagt det nog hur mycket jag ääälskar min 'herran på täppan'-hybris jag har tagit till mig??? Dock börjar den slå av på farten nu, gått över till light typ.. BUT STILL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0