Vi kan alla låtsas som ingenting

i väntat på att jag ska hitta någon energi till att friska till och ta tag i dagen tänkte jag erbjuda er ett himla gott och finstämt alternativ. Det är löfeley. Bara att push the button on the pictjörr och ladda hem foor freeeeeee! så värt.




Jag älskar när jag får mina återfall till glömd musik. Det är som när man varit borta länge. Så länge att man nästan glömt vem man var men så återvänder man och hittar tillbaka till sig själv, eller iallfall den man var. Jag kommer nog alltid känna samma sak när jag återvänder. Det är en svunnen tid och det säger jag med ett tyvärr i tonfallet för det va en fin tid. Det var en bra tid. och framförallt så var det innan allt. Det var innan alla tusen point of no returns som inträffat efteråt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0