vaken nu fast ett tag sen

jag är vaken nu. Eller, jag har varit vaken i en timma och fyrtiosju minuter nu. Ja, det tog ett tag att räkna det där, men bara ett litet tag. Men vaken eller inte, jag har sov himla mycket inatt. Ja, min kropp rasade ihop lite igår efter veckan och jag sov i nio timmar. Jag lyckades alltså sova i nio timmar fastän jag endå gick upp monster tidigt. Och jag somnade i en soffa from hell som säkerligen har gjort att jag kommer ha ryggvärk hela dagen...

Jag har insett en sak precis. Jag gillar inte långa låtar, låtar på sidådär runt 6-7 minuter. Jag tycker bara dom är irriterande... Och det har jag precis kommit på att det är för att ofta så är inte en låt så himla bra att den håller i 6-7 minuter. Oftast är dom perfekta i de gyllene fyra minutrarna, då är dom som bäst. Inte för lite, inte för mycket.


Nej, nu ska jag lyssna på Latin Kings. ey aina kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0