sagan om presenten

Som sagt, jag har allt bra fina vänner. en som överraskar mig med att stå utanför mitt hus och ge mig supersuperfin present som jag typ lite dör av. Nu ska vi få en månad att gå fort fort fort. En annan vän som ber mig upptäcka oss själva med varandra i vår. Och sen har vi den där finurliga rabiesemänniskan med den roligaste uppfinningsförmågan någonsin typ.

Den sista har jag gjort ett äventyr av att öppna. Jag tänkte att ni skulle få följa med på öppningen av presenten som förvarats i min garderob i tre veckor.


åh, fina människor!

Kommentarer
Postat av: rabiese

haha, hoppas du blev klaaaaaaaaaad

2010-09-13 @ 22:28:41
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0