reeeefillll!

blOGGGIE!
Så var det söndag kväll. jag är trött. intensiv helg nivet. jag vet inte vad som hänt med mig. jag har börjat ränna så mycket på stadens gator och torg. Jag tror inte det hade skadat om jag hade haft lite mer ordning och struktur i mitt liv. Kanske lite mer svar. kanske lite mindre förvirring.

Men hursom, jag har så himlans fina vänner. åh, så bra dom är! Det finns inte ord att beskriva det, det gör det ju aldrig, men åh, herre vilka ljus dom är.

Men som den blogg det är:
fredag: hockeykväll hos Jullan och pustervik
lördag: dinero med gänget och sen grädden på moset, Dr frikkkin' Bombay live. ha, det ni, jädra upplevelse minsann.. Goldn.

Så ja, fin helg minsann. dyr utahelavetekorn, men aah så värd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0