Keenan från djungeln

Medans jag fortsätter det här kvällen omgiven av mörker i mitt rum med uppgiften att lyssna igenom massa nya och gamla plattor jag inte hunnit ta mig igenom än så bjuder jag på lite underhållning. Jag och elin fastnade i den familjära och välkända youtube-djungeln för ett tag sen. Och jag måste återigen säga att det är banne mig en sida man aldrig vet vad man ska snubbla över härnäst. Och det finns så mycket av det också. Varje gång när jag hamnar i den där djungeln måste jag hålla mig i skinnet, måste se till att inte överdosera och ta mig vatten överhuvudet. Jag brukar åtgärda detta genom att välja en genre, typ som, djur.. Fast idag var det mongobarn som sjunger. Och ja, jag vet att det kommer bli massa massa klipp nu men ni får ta det, för dom är så himlens roliga, och återigen, det finns så mycket! Bara Keenan har runt 50 klipp på sig själv. A.v.g.u.d.a honom!




Jag ska också börja med keenans 'lyfta och vifta med händerna'-dans. Goldn!





i ovanstående klipp påstår keenan att han mimar och dansar till låten. Jag instämmer på dansar med beg to differ angående mimningen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0