imorgon imorgon

imorgon ska jag på riktigt ta tag i my workless life förresten! Ja, jag ska genom att tvinga och pusha på Julia som fan, lura mig själv så att jag på köpet blir tvingad. Ja, det är en riktigt mästerlig plan jag har arbetat fram. Dock ser jag redan ett problem, eller nej det är inget problem men det är en prövning för på kvällen ska jag nämnligen på bio, som jag själv har döpt till i himlen lyser inga stjärnor. Undrar hur många gånger jag har blivit rättad för mitt namnfel, liksom no big deal?!

Hursomhavregröt, imorgon ska det kickstartas. Jag kommer dööööö, men det kan ju alltid vara skönt att man lever lite. Sen att man kan bli av med en hel del aggressioner som har byggts på de senaste dagarna kan ju alltid vara hälsosamt...

Förresten, just nu har jag fått lite nya mål som jag troligen till 97% möjlighet inte kommer uppnå, kanske är det tur. Jag ska fixa jobb, fixa lägenhet, köpa sanslöst mycket snygga kläder, flytta till australien, backpacka i sydamerika och flytta till London. Men det är ju bara saker som jag kommer på just nu sådär on the top of my head.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0