guldbiljetttt!

Streamar lite såhär under mörkrets inbrott. Bio var fina grejer kan jag ju säga. se filma! Dock vet jag inte vad den heter så nu får bara chansa och hitta den själva, den heter något med rymd, stjärnor, känslor och inte. Lycka till.
Hursom, lite botten är det, för just nu tittar jag på idol. Inte ens utan tv slipper jag det.



ikväll känner jag det starkare än någonsin, hur mycket jag kör slut på mig själv. Jag känner mig som en tanig liten katt som vandrat i hundra år och precis blivit dränkt i en vattenpöl av en förbi passerande bil. Äe har det nått kattliknelser så har det minsann gått bra långt, speciellt eftersom jag no way är en kattmänniska. Men ja, slängd sak i diket, ungefär där ligger min energinivå just nu.

Kommentarer
Postat av: Jacktiril

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2011-03-24 @ 16:45:47
URL: http://jacktiril.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0