får man fresta med kaffe?

Tjuuuuuuu blååågggäääääN!!!!!1ett!!!! Nej kanske inte...

Härligt att jag låtsades ha energi när jag egentligen inte har någon alls.. Jag har bokstavsligt talat vandrat på stan heela dagen. Utan att göra något också. Mötte upp Lotten vid elva och sen har vi bara vandrat och vandrat, druckit kaffe och druckit kaffe och ätit sushi. gott. Sen vandrade vi lite mer. Sen mötte jag upp Mami och fikade igen. Sen vandrade vi också. Sen mötte jag upp elin och drack kaffe igen. Sen åkte jag hem och vandrade lite till med Tonia. Alltså, hela dagen bara vandra kaffe vandra. Okej, tror alla fattat grejen nu. Jag ska ge mig. Svääär man sväär. Borde nog sova.

Fast å andra sidan. vem har tid eller lust att sova när det idag är säsongspremiär för mitt andra favoritprogram, Uppdrag granskning!!! Happyhappyhippo!

Imorgon ska jag ägna hela dagen åt att vara arbetslös, sen ska jag gå ut och dricka öl. Säkerligen kommer jag nyttja öldrickatiden med att klaga lite, sucka lite och utropa en hel del krigsrop om att någon borde anställa mig. Grattttis vänner tur att ni älskar mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0