ett klassiskt inlägg

bloggiloggi tjaaaaaaaa!

Uppdrag granskning i min hjärtmuskel! Ah, så fint. Och när vi pratar favoriter på tv kan jag även nämna att min mor är rolig ibland. Igår när hon hade gått och lagt sig och vad jag trodde sov ringde hon upp till mig på rummet bara för att säga att Belinda olsson hälsade till mig och sa att jag skulle maila för att vara med i älskade debatt. Ha! liksom jahaja, det är en av årets värsta måndagar 22.34 och Belinda Olsson har ägnat en av dagens alla tankar till mig. Så härligt passande att dagens avsnitt precis dök upp på play!

och nu kanske ni trogna bloggläsare undrar vad jag har gjort idag? Inte något vettigt alls kan jag då medge! Dagen började lite halvvettigt men när man blir nedbjuden till jobbet för en kopp kaffe med antonia blir aldrig en kopp med henne.. (HAHA de trogna bloggläsarna fattar) så blev det iallafall lite att man fastnade där, rätt gött det med förvisso. Och sen att man fick den första födelsedagspresenten av favoritperson gör det bara heeelt underbart! Guld är hon.


Kommentarer
Postat av: ew

HAAAAHA! du hade inte ens behövt förklara det. skrattar för mig själv

2010-09-08 @ 19:18:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0