dricker lite vatten

det har ju varit lite dött här på sistonde kanske, ja jag menar denna dag. Guuuuu förlååååt alla booooreaders för my baaad update typ... Men ja, har har haft saker för mig. typ sökt massa jobb. typ tränat. typ försökt röra mig med träningsvärk. typ försökt simma.

Hursom, jag planerar lite smått för en kommande resa. Tänkte dra på en liten detox från det här stället, som spa fast utan själva spabehandlingarna... Ja, härligt ska det bli, dock är det osäkert när det blir av men inom snar framtid iallafall. Och så får vi hoppas på att någon vänligt sinnad själ med sympati för de arbetslösa vill anställa mig.

Och justeja! Jag knåpade ihop en liten playlist lite snabbt precis. Håller ju på med framställnigen av "the monsterlist", och under snickrandet av den listan kunde jag oundvikligen låta bli att göra en special special list of right now typ. Så ja, här har ni den. Länkilänk! Til lyckkkee!

EEEY förrsten, näästa lördag kommer bli så fet! Jag ska dansa så mycket va. Jag ska bäras ut på bår. ah! GOOOLDN kommer det blir. finns I N G A andra ord för den kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0