det vände, vad hände?

så hej bloggen igen. saknat mig? ja jo jag har saknat dig lite också. men bara i hemlighet...

Såså jaja, det är intressant hur mycket som kan skilja från en vecka till den andra. En del saker bara slår om till max, medans en del fortfarande är och känns på precis samma sätt som innan och troligen så också kommer fortsätta. Men ja, det gäller att plocka upp de bitar man tappar i sin famn igen och fortsätta gå. Hursom, rolig detalj. I min almenacka mamma knyckt med sig från jobbet till mig har jag inte skrivit något alls. Eller jo, "dricka vin med Julia", "bärshäng" och "19 år, oh no not another arbetslöst år!". Och den sista punkten inföll i måndags. Måndags var en dålig dag, dels för att jag var arbetslös men också pga massa andra skitpoopoosaker. Men hur som helst. Nu förflyttar vi oss två dagar fram och befinner oss på onsdag eftermiddag och vips, där står jag med två arbetsintervjuer inbokade. Livet på arbetsfronten typ bara vände. Vad var det som hände?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0