das äbleteknikern!

okej sisådär fem äpplen senare är jag rätt äten. Men jag kan trots detta inte låta bli att undersöka resten av äpplena jag tog in i hopp om att hitta en vrååålperfekt äpple som jag bara inte kan låta bli att äta. Man kan väl inte äta för många äpplen?

Hursom, jag har även fått för mig att jag ska försöka vara teknisk på senaste också... Nu är jag i full gång med att försöka mig på att laga min telefon! Vet dock inte hur detta går då troligtsvis batteriet är sönder eller något och att det antagligen är grova fel på den. Men ja, vi testar väl innan vi säger heeejdoooo till mobilen i några månader på reparation...

Näe om jag ska götta med lite reggaeton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0