bara äckligt

jag har precis vaknat upp till något som kan vara världens värsta väder. Det är så äckligt att jag inte ens tänker resa mig ur sängen och ta en bild av det för det är bara vidrigt och det är alldeles för varmt och skönt i min säng. och påtal om att vakna, hade nog en av de värsta nätterna på länge också. Jag seglade mellan hemska drömmar under de mörka timmarna. Vaknade hela tiden av att paniken jag hade fått förhindrade mig från att andas normalt.

Nej, herre jag känner att jag blivit alldeles för enformig och tråkig. Jag ber om ursäkt för detta. Jag hade gärna haft lite roligare, skrivit lite roligare, skrattat lite mer, fått lite mer kinesögon när jag skrattar och fått kramp i mina kinder av alla leenden. Men det är inte så just nu, det är tyvärr tvärtom. Så ni får vänta på det roliga som kommer när vägen jag vandrar har bytt riktining. Det kanske dröjer ett tag eller så sker det om bara några dagar men jag skulle förbereda mig på väntan... Ska vi fira advent?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0