åren går och vi blir äldre

jag är vaken. jag tittar/lyssnar på uppdrag granskning. Jag fyller år idag. Det var ju...kul. Jag letar vettiga bloggar. Jag letar vettiga böcker att läsa. Jag arbetar mig igenom nya plattor som släppts. Jag hade tänkt bjuda till med en bild, men sen så ångrade jag mig igen. Jag vet inte mycket längre, och tur är väl det för jag tror inte jag hade orkat göra det. Jag väljer lite att inte ta mig an någon energi, vad spelar det för roll undrar jag.

Himlans nostalgisk har jag varit denna kvällen. Över fina stunder, och oväntade stunder tillsammans med tråkiga stunder. Jag önskar att jag hade kunnat ta in min Rumänienresa i våras mer. Att jag hade öppnat mig själv för alla intryck och vågat ta in det mer. Himla fint var det iallafall. Jag skulle vilja sitta på ett tak inatt och minnas minnen.


Vi ägnade en eftermiddag efter att ha grävt potatisland till att bestiga ett berg. Det var ganska så värt två timmars brant vandring. Fast just nu önskar jag att jag hade kunnat göra en film av hela resan, så att jag kunde uppleva allt igen. Ja, den där kameran i ögat hade varit en sån himla fin idé.


De är få de vettiga bloggarna...

Kommentarer
Postat av: balkan

vi gör det. hittar en fin natt och ett fint tak, och försöker minnas. jag sörjer att jag inte kommer ihåg. det är liksom blurrat alltihop. give it a try?

2010-09-20 @ 18:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0