appfeltjyyyvar

jag tänkte delge mig av två av mina många tankar nu. ett, jag funderar på om jag ska göra ett nytt fotoalbum på facebook, och vad detta isåfall skall tänkas heta. förslag? Älskar att jag delger mig av mina viktigaste tankar till er. Men ja, ni som har en verbal kommunikation med mig vet hur det är och ni vet också att jag på grund av det inte delar med mig av mer än triviala saker såsm facebookalbum. Mina andra tanke är förresten att jag tänkte gå ut och plocka massa äpplen att äta. Helst skall detta göras innan äppelknyckarna börjar härja i trädgården igen som förra året.. Ja det är sant, jag hade förra året äppelknyckare i min trådgård. Dock inte dom jazziga utan dom som är utrystade med dramatenvagnar i härliga färger, konsumkassar och vadrar iväg till banken för att kvitterar ut sin pension i slutet av varje månad.

Vi firar med två låtar:



Kommentarer
Postat av: Lottenus

Annaannaanna. Anledningen till att jag inte delat den informationen är att jag inte sett dig den här veckan. Och han svarade på mitt mail i går, så jag visste ej med säkerhet om vi var välkomna eller ej. Jag hör av mig i afton och berättar för dig hur denna visning gick. :)

2010-09-23 @ 15:49:46
URL: http://lottenus.blogg.se/
Postat av: Wörd

Jag hade velat ha Movitz i min trädgård

2010-09-23 @ 18:31:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0