ang den hållbara utveckligen

igår gick vi all-in. Lotten och jag lyckades med vårt stora mission impossible också, vi lyckades med hållbar utveckling. Vi grejade dealen. Det kanske till och med dyker upp några fränfula bilder om ett tag också. För annars är det en skitdag, eller inte dag, tid period svacka typ. Men jag ägnar denna period med att iallafall lyckas göra något konstruktivt, så just nu snickras det på en ny spellista på spotify. Kanske slänger upp den sen beroende på hur nöjd jag blir. Om jag nu blir klar vill säga. Det är en sån dag då allt tar emot och minsta lilla grej kräver så otroligt mycket mer. Vi får se hur det slutar.

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad ska du göra dena söndagkväll då? :P

2010-09-05 @ 17:05:27
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0