ang coldplay

Just nu inträffar en sak. Ja, det är en sak och nej jag kan inte bestämma mig för om den är bra eller dålig, det är det som är kruxet. Saken är att jag ärligt talat faktiskt aldrig fastnat för Coldplay. Jag vet inte varför för de är ju bra. typ. Men jag har verkligen aldrig fastnat för dom och tyckt att dom är sådär bra som dom är... Men nu inträffade det så att jag hade randomlista på spotty och det dök upp en låt av tidigare namngivna band, och självklart drabbades jag av kvalet om jag tyckte låten var bra eller inte... Alltså, jag tror inte ni riktigt förstår, det är jobbigt. Att inte veta vad man tycker i drygt fyra minuter. Är det bra eller är det verkligen inte alls bra? Sådant himla kval bara. Beslutsångest nästan. Och detta gör också att jag aldrig riktigt kommer kunna få ett svar på vad jag tycker om Coldplay för jag kan inte förmå mig själv att lyssna tillräckligt länge på deras musik. Det säger ju sig själv, självdestruktivt att vilja ha beslutsångest.

Men alltså, jag måste ju också vara the bigger person och erkänna att jag vet att dom är bra och att dom har bra låtar, det är kanske bara inte min..grej typ.

Kommentarer
Postat av: ew

jag känner precis likadant när det gäller just c-p!



åh vilken töntig "vuxenpåfacebok" kommentar det där blev.

2010-09-06 @ 19:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0