agua di comunale

jag har smärti i min hals, känns lite som ett skrapsår i strupen. men jag hoppas att alla ute i svängen har det kuligt. ja minsann, jag är inte den som är den, jag unnar andra glädje. eh, ja ibland iallafall...

Imorgon ska jag kravla mig upp i tid, gräva i alla skåp vi har i huset tills jag hittar färgerna och så ska jag börja måla. minsann. det är dags nu. jag behöver ta mig ur den här gropen jag befinner mig i. jag behöver helt enkelt hitta tillbaka till min kreativitet. fina ord behöver jag också, så om ni vet, tipsa på!

nu ska jag titta idol. vad är grejen med att jihde har någon extrem iver till att dissa andra idag? lite mindervärdeskomplex? lite ledsen över att han inte känner sig så lyckad på tv4 som skräpprogramledare?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0