ovettikett

Nu tänkte jag spotta ur mig inlägg. Yes. Jag har precis ägnat mig åt en oerhörd hjärngymnastik (det ordet var mer hjärngymnastik) genom att fila och polera naglarna samt fixa nagelbanden. Deni, inte ett dåligt tidsfördriv minsann. Hursom, kände att jag efter filningen var i behov av något vettigt och lärorikt så ja, in på svtplay som alltid. Kobra om wagner minsann. Just luuuvin' kobra. Tydligen skall det tillsättas en oberoende utredning angående wagnerfamiljens koppling och relation med hitler. Men alltså, det är ju så roligt när man hör engelska med tysk brytning, speciellt om den är sådär groooov som bara tyska kan vara ibland. Annars så mjäe, wagner är inte min favoritkompositör måste jag erkänna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0