ibland så minsann

åh hej bloggy. jag hade förvåningsvärt nog en massa saker för mig igår. ja tänka sig, jag gjorde saker hela dagen. Jag brunchade med mamilomulus, fyndhärjade, tog fram snickarjäveln i mig, vandrade, ölade, åt jobbigt välsmakande mat och bara hade kanonis med min bästa. Den bästa som förövrigt fått någon besatthet av kött som jag snart börjar bli orolig för, jag tror det börjar påverka hennes lite för mycket snart, det har börjat bli ett problem i hennes vardagliga liv. Snart kommer jag se henne komma vandrandes längs gatan med ett helt ben serranoskinka slängt över axeln...

Och ja, jag lovade ju att jag skulle berätta om min dröm igår, och dels för att jag ibland håller vad jag lovar och för att de var så himlens hemsk och jobbig.
det var såhär va, jag ägnade typ två timmar, alltså jag drömde i två timmar!, åt att baka chocolatechip-cookies för dom blev aldrig bra så jag var tvungen att göra om dom typ två gånger för jag råkade bränna dom å så, men sen efter tvååå timmar av bakande så lyckas jag äntligen få dom p e r f e k t a! jag bara ser hur dom ligger där, gottigt underbara på plåten och jag har ställt fram ett stort glas mjölk att ha till dom till och med, men precis då kommer jag på att, "FAAAAN, jag drömmer ju bara!!! jag kommer aldrig få smaka dom och nu har jag ägnat jättelång tid åt att göra dom i onödan för dom kommer bara försvinna snart!!!!!" Jag tror inte ni förstår hur jobbigt det var helt ärligt... ren tortyr på svennemanér.

Kommentarer
Postat av: josi

knaprrrrrrknaprrrr cookies. stackare. kan förstå dig. likt min godisdröm, när jag la 188kr på godis men fick jag smaka? NÄ, för jag vaknade. iisssh o fyyyyyis.



har en delicatoboll liggandes här som jag inte vill ha (åt x antal i fredags haha), vill du ha den som plåster på såren? just because you're worth it? scannar över den dirrrr i så fall, allt för dig min kära iller!



barappaappaaaaaa - i'm lööövin it

2010-10-03 @ 13:26:39
URL: http://www.metrobloggen.se/josefejn
Postat av: Korneliusjeanett

Hello. Enjoyed your web site :-) ! ! !

2010-12-23 @ 15:12:54
URL: http://korneliusjeanett.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0