gottygottybloggy

heeejjybloggy

mitt knä mår ju fortfarande inte bra alltså. smärtipärti äre minsann. annars gottar jag till det med gamla kent klassiker, fina grejjjjjery. herrygydy vad broo det är. nej, alltså jag vet inte vad jag håller på med. jag är mest själv. fast jag är på den nivån när man vaknar fortfarande full och garvar igenom kvällen med massa andra som man bara hittar sovandes överallt.. fast nu hittar jag inte massa människor som sover överallt.. Jag är ensam och lyssnar på kent. HAHA loowlifer emogirly. typ. fast jag skäms minsann inte för att hänga i youtubeträsket och skratta jättehögt fastän jag är själv. Ja, jag kan sånt, skratta fast jag är ensam, jag skäms inte. och youtubeträsket är en av mina favoritsysslor. Wharrywharry. äey jag tror inte jag tänker tag i denna dagen, beror på om någon presenterar en bra plan. och jag tror jag ska sluta dricka.. eller tja, iallafall tills nästa gång, kanske klarar att håll löfty tills kvälly och det är alltid nåågot. jag vill ha sushi (shusssiih) och en kanelbulle med cola light. tacky. alltså inte engelska ordet tacky utan tack-y. för bully då..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0