dessa tvprogsss

Nehepps. Det blev inget jobb idag tyvärr men inte gav jag upp hoppet om vettigheten för det? Nej, träna det gjorde jag. Men ja, vad gör man med sin helt tomma dag nu då? Tja, arbetssökande ligger framför mig med först ska vi minsann titta på vilken skandal robinson kommer bli iår, i brist på annat...


jag har förberett mig känner jag, jag har läst böcker och jag har kollat på filmer,
surviver och så där, så jag anser mig ganska förberedd..

AH! Det kommer bli en fin, bra och vettig säsong av Robinson. Vad skönt att han har förberett sig genom att titta på tv liksom... Herre, är jag världens pro då, bara för att jag sett massa robinson avsnitt enda sen jag var liten och det gick på svt med treuitan?

NEJ! Stackars killen. jag tror han åkte ut precis. Filmerna hade inte lärt honom tillräckligt bra hur man springer upp för en backe och undviker att bli fångad av en thai. Shit, tvsoffan - jag trodde bättre om dig.. trodde du var pedagogisk...

Kommentarer
Postat av: Lottenus

HAHAHA, jag dog när han sa det! Och sen, när dom skulle bli jagade, och han säger "Mja, fast dom där ser ju inte så vältränade ut. Dom VET jag att jag springer ifrån direkt." Och så blir han haffad först. Så jävla guld.

2010-10-08 @ 23:06:19
URL: http://lottenus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0