ang. värme

vi har precis fått igång värmen i huset här hemma. Den har bråkat som sjutton och fungerat typ när den själv velat så till och från har det varit svinkallt. Men grejen är att jag gillar kylan sjukt mycket mer än värmen. Tycker det är extremt mycket gottigare att begrava mig under massa gossiga duntäcken och somna med känslan att det är kallt i rummet men varmt i sängen. Och jag sover mycket bättre så, till skillnad från när jag vaknar mitt i natten typ fyra gånger för att jag är varm.. Och inte nog med det, det luktar även varmt i hela huset nu, doften av gammalt element typ. så himla o-nice verkligen... Ska minsann dra ner temperaturen i hela huset, går ju inte å andas typ. varm dammluft, fyyyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0