VUXEN

jag har varit så vettig idag, eller igår. och jag kanske inte har varit så vettig heller utan mer levt lite i min ålder typ. Käkat gröt, jobbat, besökt banken, köpt frimärke, postat brev, kollat glödlampor och tagit del i 'den trötta gruppen arbetare på 17.20 bussen hemåt'.

Och nu är jag minsann trött. Fast jag vill fortfarande inte somna, fast jag borde för jag kommer vara trött imorgon. Och jag kommer inte ens ihåg vad det är jag ska göra imorgon... Och jag vill ha kuul i helgen. Och jag vill att kvällens debatt ska komma ut på play nu... fast det är  nog bra, för jag måste ju faktiskt vika in hovarna....

Kommentarer
Postat av: Rayanhermine

I want to say - thank you for this!

2011-10-21 @ 11:38:51
URL: http://rayanhermine.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0