tanter

jag är så enormt trött på att vara sjuk va... orky inty. Men hur som helst, jag är i enormt behov av att klippa mig. Går liksom inte längre typ... På tal om frisyrer och sånt så har jag alltid undrat hur gamla människor, tanter, lyckas få till sina frisyrer... Liksom, hur får dom de sådör fluffiga och afroliknande? Måste ju vara en sjuhelsikejobb varje dag... Liksom, deras hår har ju noll gravitation. Och sen, varför har dom de frisyrerna?! Det är ju ärligt talat inte så snyggt, men häftigt det är det.. Jag vill också vara en sån riktigt tanta tant när jag har åldern inne. Dramaten ska jag också ha. Och fotriktiga skor!

Ah, en del tanter i just luuuv'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0