nagellack

så himla täckt i målarfärg just nu va... jag kan verkligen inte förstå hur svårt det ska vara för mig att lyckas måla ett skåp å lite annat skräp utan att bli täckt av målarfärg. Det är ju inte så att det vara är lite på händerna, nej utan jag lyckas så färg över hela händerna, i håret och på fötterna.... Dock är jag lite nöjd, för jag har lyckats, med våld, skrapa bort den mesta färgen från händerna.

Och på tal om händerna, jag fick en tjing idé om att äntligen måla naglarna i typ fredags och eftersom jag inte gjort det på ett tag så tänkte jag fezta till det ordentligt och ha gröna naglar, sagt och gjort gröna they RRRRRR. Intressant iakttagelse vad det gäller nagellacket är att det är ett sånt där superextrabilligt från HM, liksom, inte ens deras vanliga HMlack utan ett "sommar edition"-super billigt lack. Och hör och häpna nu då va, det sitter som berget!! Just luuuuuvin' it. Dock börjar färgen grön bli kanske lite väl mycket nu efter några dagar.. Men iallafall, jag säger ju då det och jag säger det igen. När det kommer till nagellack är det så himlens värt att inte lägga massa pengar på det ibland.. Som nu det här gröna, köpte det i ett fyrapack och jag tror inte jag betalade mer än typ 25spänn för allt. Och mitt andra favvolack är the beloved Kubisssslacken från ullared för typ 4,95 dineros.

Ja, kul va, fett med text om nagellack.


såhär kan man ju också göra iochförsig... eh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0