i'm not alone

vet ni eller. jag vaknade klockan 6.45 idag och höll mig vaken till 8.30 för att vara vaken ifall jag skulle jobba idag. Tack och lov blev det inte så. Herregud, jag sov max två timmar inatt tror jag.. Jag funkar inte med att 'gå och lägga mig för att sova', jag är uusel på att somna, det enda som funkar för mig är om jag helt regelrätt däckar! Det funkar, allt annat håller mig bara vaken i dygn.
Men ja, efter att inte fått något livstecken efter 8.30 somnade jag om, eller nej, jag däckade..

Och haha, ja läser ju en del bloggar, mest i jakt efter fina vettiga ord. Och bland alla dessa bloggar dyker det då och då upp massa guldklipp från youtube. Och klippet som hittades idag är lite lättande. Jag trodde att det bara var jag som var sådanhär, men tydligen inte.. Gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0