FYI!

två stuffs bara:

1. due to my resent choice of wörk har en fråga väckts. Varför tycks det vara viktigt att tacka bambatanterna för maten? Och varför blir bambatanterna glada för detta beröm? Liksom, ett, de har bara värmt maten lixx. Och två, vem tar helt ärligt åt sig av en sådan komplimang som att *värmt mat* bra? Och framför allt när alla veeet att det är sönderprocesserad mat med extra lite innahåll av just 'mat'.. Ba undra sådära.

2. upptäckte precis att det som är bra med workie är att jag börjar hyfsat samma tid varje dag vilket gör att jag går upp samma tid. Detta leder till att jag inte behöver ändra vilken tid alla mina väckarclökks ska ringa. skönt liksom, behöver bara aktivera dom...


tjeeeena typ.

Kommentarer
Postat av: lottenus

iiiih mer pics. blir så glad i hjärtat när du poppar upp som ett popcorn på din egna bloggy! lööövly.

2010-11-03 @ 23:36:04
URL: http://lottenus.blogg.se/
Postat av: lottenus

OCH SOM SVAR i min bloggy. JA JA JA! Åh, så wunderbar :D

2010-11-03 @ 23:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0