from africa to malaga

jag har ett problem med att hitta rätt. jag tycks inte riktigt göra det. fast å andra sidan är en stor del i det problemet att jag är alldeles för undermålig vad det gäller att ta tag i problemet. Jag är mest den som vet saker. jag vet att jag vill så mycket. jag vill att jag borde så mycket. jag vet att den här staden inte är bra för mig. jag vet att jag tänker på helt fel sätt och jag vet att jag är för destruktiv för mitt eget bästa. Men jag har ingen karaktär i mig som leder till handling. det saknas mig.

och jag hoppas så mycket. jag önskar så mycket.
jag önskar att jag hade talförmåga och modet och karaktären att inte behöva skriva ord som förvirrar. men jag tror jag kommer avsluta med en kliché. Jag kommer fly mina problem. Jag kommer inte kunna ta i de så jag kommer lämna och börja om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0