COHH

kollar på debatt, borde egentligen sova och förhoppningsvis jobba imorgon, men whatevvör, kaffe finns. Hur som helst, debatt var det! En sak slog mig precis när jag tittade på det och Christian Olsson var inbjuden som gäst. Är det bara jag som tycker att Christian lite på något sätt liknar Håkan? Tycker minsann de gör det...



Nu är det förvisso en ganska rejäl åldersskilnad på dessa bilderna, men om man hade haft två nutida bilder... Och lite fantasi..

PS. Angående rubriken, är inte det någon kemisk förkortning? Somsagt, jag var inte kung på naturkunskapen men jag vet att min lärare sa en gång att jag hade fina örhängen. Då var jag nöjd, för hon kunde mitt namn..

Kommentarer
Postat av: Birgerstella

Great website with loads of information, love the bit about What is Love. Keep it up please!!! My best wishes to you!

2012-06-20 @ 09:41:31
URL: http://birgerstella.blogfuture.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0