bulle

jag är lite trött, fast idag har nog min kaffe lite själ iallafall... Förbarmligt kallt är det dock men tja, vad gör man inte för att gå på bio. Jag har förövrigt på känn att min dator kommer bli knyckt snart. himlens okul alltså... Och annan rolig sak eftersom jag egentligen inte har något vettigt att förmedla under tiden jag drickes apelsinjuice så kan jag meddela detta; älsky att jag måste planera mina dagar och så när jag ska göra grejer.. Innan gjorde jag bara allt när jag ville och orkade, inget stod i vägen liksom. Nu planerar jag, och min planering går inte alltid ihop heller så jag måste planera om en del möten å så, och sen decline:a en del. (älsky att jag Kisthi Timita:r. Remember > "hallelulja-moments"?)

Sen: Bra morgonlåt. Bra låt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0