Vår allas Cimon

Ballan hälsar att alla borde ett, läsa Cimons blogg om detta inte redan görs. Killen är mumma.

Två, för att bevisa varför alla bör göra detta tänktes detta demonstreras med ett utklipp i hur hans blogg kan se ut.


http://www.youtube.com/watch?v=eCHaoNItKVY

1. Kolla först på videon. Done? 2. Och så tar vi oss ett djupt andetag och skrattar tills vi ramlar ner på golvet! Herregud så jag har skrattat åt den här stackaren, som ni alla tror är jag?! Tänkte att vi ska göra det klart för resterande att detta är inte jag som pratar. Jag har inte sett några kameler i Gröndal. Åh herregud, så lustigt. Hör ni hur förtvivlad, men lycklig han låter? Haha, jag önskar att det vore jag. Men nej jag är ledsen. Det är inte jag!


Förövrigt. varför kan jag inte fixa in youtube-klipp? Jag vill inte ha en sleten ful blå länk ju...



Övrigt, nu drar Ballan till Gotlaand. Vi önskar alla henne en god fylla med bra väder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0