hemma från stan

Åh vilken underbar tur det blev till stan. Först fika och sen en lite shoppingrunda med Elin. Mitt hår som jag ägnade 2 minuter år att fixa tidigare idag blev dock helt förstört av regnet.. Usch, förlåt att jag verkligen såg ut som skiiiiiit på stan, men ibland kan folk behöva sen en verklig människa. Jag menar, bara för att jag har blogg så är jag fortfarande nästan en helt vanlig människa. Jag har inte helt kommit in i att jag har en blogg, visst jag saknar datorn och känner att jag måste uppdatera hela tiden, men jag glömde ta en bild på min fika idag. Jaja, det blev en cappu iallfall, baristan flirtade med mig och gjorde ett hjärta i skummet. So poo style!

Ska försöka lägga upp bilder på min shopping senare. Ska även tipsa om en av mina favoriter sen också!

Kommentarer
Postat av: EW

hahahahaha snart kommer ironin inte vara ironisk längre, DU KOMMER BLI EN BLOGGER!

2010-06-09 @ 21:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0