Trött

Morning bitcheees.

Vaknade precis upp i min prinsessäng, åh vad härligt jag har sovit. Så skönt att verkligen kunna sov ut på morgonen istället för att behöva gå upp till skolan och sätta mig där och plugga. Jag menar, thats so last month! Not Poo Style.

Vet inte riktigt dagens planer just nu, tror inte det finns så många, antagligen planera lite tills festen på lördag, kolla inbjudningar och hitta en riktigt tight dyr klänning. Jag menar, som nybliven bloggare måste jag ju se mitt bästa ut när jag gör min officiella debut i festsammanhang. En kamera är ett måste till festen, för ni kära läsare vill väl se vad som händer i the glamorous life of Wordmaker.

Påminn mig förresten att kolla noga på gästlistan och undersöka om jag eventuelklt behöver ha en bodyguard med mig vill ju inte råka illa ut liksom. Must keep blogggginnnnn'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0