Tidig morgon

Helloooooooo kära läsare.

Nu är jag hemma efter lite promenader på stan. Verkligen supertrött så är hemma för att ladda batterierna lite inför kvällen. Har ju varit vaken sen klockan fem imorse eftersom jag hade tidigt möte och arbete att göra. Life of a blogger.. Sedan gick jag och tjejerna och käkade frukost tillsammans. Kaffe var välbehövligt efter den morgonen. Kändes dock lite väl jobbigt när alla stirrade på mig och tog smygbilder. Tidig morgon = inte perfekt frisyr....

Ska lägga upp lite bilder sen och lägga upp lite bilder från dagen sen när jag får dom från ew. Vet att det varit lite dåligt på bildfronten... Men jag lovar, jag ska försöka bättra mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0