supernyheter!

God morgon alla kära läsare. Jag kände att det var dags att ta en ordentlig sovmorgon idag, även en bloggdrottning måste ju sova. Underbar kväll igår måste jag säga, dock sög vädret.. Enormt trött på det här regnet fast idag ser det iallfall lite ljusare ut, det vill säga att det iallafall inte regnar.

Just nu lyssnar jag på Filip&Fredriks podradio, kul. Jag känner faktiskt dom ganska bra så jag hoppas på att dom ska nämna mitt namn. Nu pratar dom om mitt älskade Peace&Love. Det är en pil rakt in i själen att jag inte ska dit. Åh, fy jag är så sugen. Åh, nu vill jag inte länge lyssna på det här för att jag blir så ledsen.

Nej men idag ska jag iallfall städa rummet och fixa iordning det samt packa ihop lite och göra mig redo för avfärd. Ja just det! Jag kanske glömt att säga det! Jag har fått en lägenhet! Ja, sponsorerna har redan börjat ramla in som ni märker. Livet som bloggstjärna är ganska hyfsat.

Nu får jag väl ta tag i dagens planer och verkligen komma någonvart. Uppdaterar mer om ett tag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0