soendag

tja bloggen.

Jag vet att jag gjort er besvikna men jag har ju sagt att ni måste stänga av datorn och gå ut ibland. Lika så jag.

Midsommar avklarat, jag och Lotten gick all in, nästan. Jag har en förträfflig bild att lägga upp sen.

För att uppdatera om mitt liv så har den gått ut på att avskeda mig från Lotten, undvika att bli sjuk och lyssnat på fin gammal musik. Det här är världsämst men jag ska jobba om 30.

Sen är jag farligt nära just nu, vilket inte är bra. Jag skall bättra mig. Kanske ikväll. Ni får se.

PoooPooooooo

Kommentarer
Postat av: Tuff Kille

När kommer bilderna då? Du verkar ju asball så jag förväntar mig några riktigt fina ^^

2010-07-04 @ 21:39:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0