seg dag

Wordmakeer is back.

Alltså, älskar verkligen er läsare. Igår hade jag under ett tag hela 87 besökare. Underbaringaar! Och sa jag inte det innan va, det här kommer bli en succé. Jag säger då det.

Just nu lyssnar jag på lite musik. JAASON DERULO!!! (eller hur det nu stavas) Supersexig är han iallfall. Det känns verkligen som om han sjunger just till mig, att hans låtar är skrivna efter mitt liv.
Cause when the roof cave in and the truth came out
I just didn't know what to do
But when I become a star we'll be living so large

Speciellt sista raden nu efter att jag skaffat en blogg

Förlåt att jag inte uppdaterat så bra idag förresten, jag var nämnligen ute med min lilla hund innan. Men eftersom det fortfarande ösregnar så förstördes först och främst mitt hår (hoppas ingen såg mig ute idag alltså), men även min älskade UGGs blev helt dränkta. Ska inte dom tåla vatten? Jaja, får väl plocka på mig ett par nya när jag åker till stan imorgon. Jag älskar skomodet just nu, det är så roligt. Liksom ingen har eccoballerina, för det är verkligen soo noot poo style, men UGGs har verkligen blivit en regnsko att ha på sommaren medans Hunterstövlarna är perfekta vinterskor. Skitbra verkligen. Fast jag har ju nästan alltid klackskor på mig, iallfall nästan en till två gånger i månaden...

Nu ska jag göra en kesomacka på fiberknäcke innan jag sticker iväg till Dobby och fixar håret.


Min frisör Dobby som precis släppt en hårvårdserie som är kaanon! Han har dessutom testat det på sig själv för att visa att det är säkert och verkligen fungerar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0