rehab!

cha cha bloggeeeen.

efter jobbet dog jag lite, hem och tog en nap. Fint. sova till morden i midsummer.. Passar ju bra nu i midsommar tänkte jag. Mitt icke existerande kaffedrickande på jobbet gick bra, eller tja, jag är ju knepig som fan bara för att jag inte druckigt något. och så är jag dåsig. Men tja, smällar man får ta? Typ på så en höft.

Nu har jag precis hälsat på Dr De´Pend. Superbra är han verkligen. Orange kulört blev det dagen till ära. Matchar bra med örhängen. Kanske till och med hinner med en dagens outfit sen. Det hade ni gillat va?

Nej, snart blir det in till stan, Lottenus ärar ju staden med ett besök. Hennes kvinnlighet har slagit bakut förövrigt. Enligt rykten på stan har hon mer kläder med sig till denna helg än till de tre veckorna vi spenderade tillsammans på Malta. Men tja, är man kvinnfolk så... Åh, kanske kan värva henne att skaffa en blogg också! Det hade ju varit perfekt att ha någon att starta bloggkrig med. Guld! Eller nej, orange var det visst!

Soo Pooo style. Blog you later! Pictjöööres skall knäppas under kvällen. Svär man.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0