regn och latte

Åh glad i själen blir man när det plingar i kommentatorsfältet.

Det är ösregn ute bitcheeeeees och jag ska sätta i löshåret och bege mig in mot staden för en extravagant glamorös fika på espresso House. Ja, fast fikan har även ett stråk av sorg som sveper över latten, en fin vän lämnar Göteborg för sommaren, och kanske ännu längre... Lite panik börjar kanske kännas när det blir tydligare och tydligare att studenten är tagen, champagnen sprutad och rumpan är skakad på flaket. Alla börjar sina liv, och så även jag. Sen är dock den lilla nästintill obetydliga frågan om vad man ska göra kvar, men jag känner att så länge jag har en blogg så löser det sig. Jag hörde till och med ett ryckte om att jag ska bli sponsrad av Juicy Couture kläder. *lyyyyycka* (hoppas jag får den isblå)

Justde, löshåret var det ja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0